RÓLUNK


 

Womanity Fesztivál - A Magazin Életre Kel


A Womanity Fesztivál a természetes és sokoldalú nőiségünk megmutatásának, tesztelésének jegyében született.
Czagány Alexandra újságírónő három évvel ezelőtt indította el az élő magazin koncepcióját,
vagyis a Womanity Magazin cikkeinek élő eseményeken való bemutatását.
A fesztivál azóta Magyarország meghatározó női eseményévé vált, ahol a fontos női témák mellett,
közel 100 TOP márka termékeit és szolgáltatásait próbálhatják ki a hölgyek élőben, vásárlás előtt.
A Womanity Fesztivál a reklámtudatosság missziója, több társadalmi szerepvállalása és értékteremtő,
minőségi kikapcsolódást nyújtó programja mellett szívén viseli magyar nők társadalmi és sajátos problémáinak ügyét.
A magazin úttörő koncepciójáért Zsigmond Márta Médiadíj- különdíjat kapott.

Az első élő magazin fesztiváljai az ország leginteraktívabb női eseményei,
melyek minden rendezvényen más téma köré épülnek. A Womanity Magazin különlegessége,
hogy a magazinreklámokban bemutatott márkák a magazinnal kéz a kézben járó eseményeken elevenednek meg.

Czagány Alexandra és Szalma Ferenc

főszervezők szerint fontos, hogy a figyelemreméltó, kis manufaktúrákat,
vagy éppen országosan és világszerte ismert brandeket személyes közelségbe hozzák a magazinolvasókkal.

A koncepció célja, hogy közvetlenebb, hitelesebb csatornát hozzon létre a magazinolvasó nők
és magazinreklámokon keresztül hirdető márkák között.
Ezzel együtt minőségi, értékes közösségi élményt nyújtson a magyar nőknek.

Az eddigi rendezvényeken közel

400 márka és 6000 olvasó találkozott.




Médiamegjelenések:

Mi kell a nőnek? - A női siker lélektana

Ridikül
magazin

TV2

 
 

Class FM


Class Hétvége vasárnap:


Klein Dávid
és Czagány Alexandra

FIX TV

 
 

Nők Lapja
NLCafé


3 tipp,


amivel erősítheted
a nőiségedet (X)